Indrukwekkend in communicatie: het marketingbureau dat nét even verder denkt. Een groep van 20 vakidioten uit Heerhugowaard. Ze zorgen dat communicatie voor iedereen toegankelijker wordt. Samen ontwikkelen ze websites, creëren imponerende online marketingcampagnes en laten drukwerk tot in de perfectie afleveren. De vormgevers leveren de creatieve input voor alle diensten.
Wie is Indrukwekkend?
In 2007 is Indrukwekkend begonnen als grafisch intermediair. Inmiddels zijn ze uitgegroeid tot een compleet marketingbureau. Sinds de oprichting hebben ze één doel: klanten zoveel mogelijk ontzorgen. Door te adviseren, bewaken en informeren, streven ze daarmee naar de hoogst haalbare kwaliteit. Dit doen ze in alles wat ze doen. “Samen, want dan kom je écht verder.”
De kracht van combineren
“De combinatie van diensten bij Indrukwekkend is niet zomaar ontstaan”. Indrukwekkend gelooft in de kracht van het combineren. Bij iedere opdracht of vraag, kijken ze met welke combinatie aan middelen of diensten zij het doel van de klant kunnen behalen. Het doel staat centraal. De weg ernaartoe verschilt per klant.
Indrukwekkende toegankelijkheid
“Als marketingbureau is (digitale) toegankelijkheid een belangrijk onderwerp dat onze aandacht verdient. Waar wij in de eerste jaren alleen bezig waren met het verzorgen van drukwerk, zijn we nu al veel eerder in het traject betrokken. Dit zorgt niet alleen ervoor dat we in de offline én online middelen continu kijken of het materiaal dat wij ontwikkelen toegankelijk is. Door dit te waarborgen, zorgen we ervoor dat deze content en diensten beschikbaar zijn voor alle gebruikers. Met het waarmerk van DDAI borgen wij dit proces, en wordt de wereld van communicatie steeds een stukje beter.”
Tips voor anderen
Wil jij werken aan toegankelijkheid maar weet je niet waar je moet beginnen? “Maak gebruik van de toegankelijkheidsrichtlijnen. Er zijn er genoeg, en ze bieden een goede start.” Daarnaast zijn er online tools die te gebruiken zijn om de toegankelijkheid van websites en andere digitale content te testen. “Ze krijg je een duidelijk beeld van hoe je er nu voor staat en wat de verbeteringen zijn.”
Wil je met je bedrijf ook een goed begin maken met digitale toegankelijkheid? Kijk dan bij het aanbod van toegankelijke aanbieders op onze website.